Vilkår for brug af bordreservation hos:

Café Razz Middelfart
Havnegade 40, 5500
64411616

I det følgende også benævnt som vi/os.

Indledning

Disse vilkår gælder så snart du åbner bookingsiden hos os eller når bookingsiden indlæses i baggrunden.

Når du foretager online bordreservation eller bordreservation via telefon/e-mail hos os indsamles der oplysninger om dig, som anvendes til, at administrere vores bordreservationer i almindelighed. Ligeledes kan vi såfremt du giver særskilt tilsagn opsamle data til benyttelse i vores markedsføring.

Vi er dataansvarlig for dine persondata når du reserverer bord uanset om du reserverer online eller via telefon eller e-mail.

Ønsker du ikke, at dine persondata indsamles og benyttes kan vi ikke garantere, at vi er i stand til at modtage din bordreservation. Dette uanset om du ønsker at foretage online bordreservation eller via telefon eller e-mail.

Vi gør opmærksom på at vi løbende kan ændre vilkår som gælder for denne bookingservice.

Dette kan f.eks. skyldes ændrede lovkrav eller ændringer i den bookingservice vi benytter. Ændringer grundet nye funktioner i denne service eller ændringer, der er skyldes lovmæssige årsager, træder i kraft øjeblikkeligt.

Hvis du ikke accepterer disse vilkår for denne service skal du stoppe brugen af servicen.

Herunder kan du læse mere omkring hvordan vi håndterer dine personlige data.

  1. Hvilke personoplysninger/data opsamler vi?

    For at vi kan håndtere din bordreservation indsamles følgende persondata om dig:

    • Dit navn
    • E-mail adresse
    • Telefonnummer/mobilnummer
    • personlige oplysninger som du angiver via afkrydsning eller fritekst (f.eks. handicap, allergi eller lign.)
    • Købs/transaktionsoplysninger
    • Cookies (se mere under pkt. 7)
    • Dato/tidsmæssige valg ifm. din bordreservation
    • IP adresse
    • Server logfiler
  1. Brug og behandling af personoplysninger

    Vi anvender dine personoplysninger i vores daglige administration og håndtering af bordreservationer. Personoplysninger bruges til at identificere dig som person tilknyttet en bordreservation. Kun således har vi mulighed for at kontakte dig vedrørende din bordreservation og identificere dig ved ankomst hos os. Herudover kan vi anvende dine personoplysninger til lejlighedsvis at udsende feedback spørgsmål pr. e-mail og/eller SMS umiddelbart efter dit besøg hos os - og heraf også i administration af din indkommende feedback besvarelse.

    Vi kan også benytte dine personoplysninger til at danne evt. relationer mellem dine reservationer hos os. f.eks. antal besøg/reservationer du har foretaget, feedback og/eller køb du har afgivet hos os.

    Såfremt du specifikt har accepteret, at vi må benytte dine data til markedsføring kan vi lejlighedsvis udsende nyhedsbreve pr. e-mail og/eller SMS. Denne service kan altid afmeldes såfremt dette ønskes.

  1. Opbevaring og beskyttelse af persondata

    Vi opbevarer dine persondata i vores bookingsystem fra vores underleverandør med hvem vi har en lovpligtig databehandleraftale.

    Al kommunikation i forbindelse med online bordreservation og brug af bookingsystemet i almindelighed foregår krypteret via SSL / HTTPS. Vi anonymiserer alle dine persondata således at data blot kan anvendes til statistiske vinsniger som ikke kan knyttes til identifikation af enkeltpersoner. Dine persondata anonymiseres 3 år efter din seneste booking.

    Persondata kan dog i tilfælde opbevares i mere end 3 år. Dette kræver dog, at du specifikt har godkendt dette forhold, f.eks. i forbindelse med tilmelding til vores nyhedsbrev eller lign. Eller såfremt der er andre lovkrav der dikterer, at vi opbevarer dine data i længere tid.

    Dine personlige data er udelukkende tilgængelig for de af vore medarbejdere som arbejder med den daglige håndtering af booking/reservation samt ledende medarbejdere.

  1. Videregivelse og deling af persondata

    Ved accept af disse vilkår giver du dit samtykke til, at vi videregiver dine personoplysninger til vores leverandør af bookingtjenesten med hvem vi har en lovpligtig databehandleraftale.

    Vi videregiver udelukkende personlige oplysninger til vores samarbejdspartnere eller andre betroede virksomheder for at opretholde den løbende drift og yde den bedste mulige service.

    For at optimere denne bookingservice indsamles data og statistik over brugeradfærd på siden, disse oplysninger indsamles i samarbejde med forskellige underleverandører og bruges kun til statistiske formål og generel brugeradfærd.

  1. Social Media og persondata

    Vi kan benytte sociale medie knapper/plugins i forbindelse med booking/reservation hos os. Dette for at afhjælpe indtastning af personlige oplysninger såsom navn, e-mail og telefonnummer.

  2.  
  3. Google Analytics

    Vi bruger Google Analytics til at indsamle besøgsstatistik og i den forbindelse giver vi IP-adresser videre til Google Analytics. Google kan videregive informationerne til tredjepart, hvor loven kræver dette, eller til tredjepart, som udfører opgaver for dem.

    Privatlivsvilkårene for Google Analytics accepteres ved online bordreservation hos os og fremgår af http://www.google.com/privacy.html.

  1. Cookies / ikke personlige oplysninger

    På forskellig vis indsamler vi digitale oplysninger om din booking/reservation. Ingen af disse oplysninger gør det muligt, at spore dig som person, men alene til den computer, hvorfra du har opnået adgang.

    Vi benytter cookies til at gøre din oplevelse i forbindelse med booking / reservation bedre.

    En cookie er en lille stump data, der gemmes i din browser, og som kun kan læses af databehandleren.

    En cookie indeholder information såsom fx dine indstillinger på computeren, indhold af en booking, interne serverdata eller andre data brugt af vores server. Cookies er ikke programmer, der kører på din maskine, men små stumper tekstdata, der sendes frem og tilbage til og fra din computer. Cookies er hverken spyware eller virus.

    Vi skelner mellem, om cookien forsvinder, når du lukker din browser (sessions-cookies), eller om de bliver gemt på din computer (blivende cookies).

    Ligeledes skelner vi mellem, om cookien har os/udbyderen som afsender (førsteparts-cookies) eller en af vores partnere som afsender (tredjeparts-cookies).

    Du kan i de fleste browsere ændre på indstillingerne for, hvilke cookies der bliver sat på din computer.

    Vi sætter kun blivende cookies for at kunne gøre din reservationsoplevelse så god som mulig. Vi bruger de indsamlede oplysninger til viden om adfærd på vores sites.

    Sessions-cookies forsvinder, når du forlader vores domæne.

  1. Indsigt/Tilbagekaldelse/Sletning af dine persondata

    Jævnfør EU persondataforordningen gælder helt klare regler for hvornår du kan ønske indsigt i dine personlige data. Alle EU borgere har ifølge loven altid - Retten til at blive glemt. Ønsker du, at vi sletter ALLE de personlige data vi måtte have registreret, kontakt os da pr. e-mail: cafe@caferazz.dk eller via følgende virksomhedsoplysninger:

    Café Razz Middelfart
    Havnegade 40, 5500
    64411616

    Vi gør ligeledes opmærksom på, at vi i fremtiden ikke nødvendigvis kan tilbyde dig bordreservation hvis du på ny ikke ønsker at lade dine persondata registrere.

  1. Andre vilkår

    Der er ingen andre vilkår



Tildligere version af vilkår
D. 02/05 - 2018 kl. 15:40